dimarts, 16 de febrer del 2021

EXPERIÈNCIES SENSORIALS

Amb l'entrada de hui vos mostraré diferents materials que hem utilitzat fins ara que ens provoquen reaccions i estimulen els nostres sentits. Aquestos materials han donat peu a diferents investigacions i manipulacions,

Hem utilitzat unes safates gegants de cartró, les vaig aconseguir de Mercadona, és un tipus de callaix on tenen el pa torrat que un dia, mentres comprava vaig vore buit i em va semblar molt útil per a que pogueren estar manipulant cómodament un grup de 5 o 6 xiquetes i xiquets. El vaig demanar i sense cap problema me'l donaren. 

En aquest típus de safates gegants, jajaja, he presentat diferents materials:

Pasta i tubs de cartró de diferents medides.



Arros, depresors i recipients de plàstic de les ensalades. 


Aquestes safates les vaig traguent en diferents moments modificant els elemenys que acompanyen al joc sensoria i manipulatiu.


Taps grans i cantoneres de cartró.



També tenim safates reciclades que ens han portat famílies o companyes.

En aquesta ocasió hem utilitzat les cantoneres, boles que vaig arreplegar d'un arbre que tinc baix de casa i pinces de bambú.



I sempre poden afegir altres elements que tenim a l'aula com aquestes safates de plàstic reciclades de la pasta fresca.

També hem fet exploracions i observacions de la carabassa




I dels diferents estats de la pell de la taronja.







Hem fet exploracions amb la llum del sol i els colors.





Hem manipulat diferents substancies com el bicarbonat i la sal grossa partint de l'expectació que va crear el temporal de neu.





Tenim a l'aula estes dos safates



Aquesta provocació amb paper triturat simulant la nevada.


Però esta ja dona per a un altra entrada !!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Encantanda de que comentes.

EL CASTELL Corbera

És l'escola on treballe