diumenge, 17 de novembre del 2019

PROPOSTA DE TREBALL: LA PRIMERA DESENA.

Aquesta és una proposta per a treballar la primera desena on combinem el nom del número, la quantitat que implica i la descomposició en desena més número d'unitats. 

És una activitat prou completa ja que implica la lectura del nom del número, la comprensió del concepte de quantitat i el fet d'ordenar aquesta primera desena.

Sense adonar-se'n estan treballant tots aquestos aspectes i ho fan com un joc.
Ja em contareu que vos sembla l'activitat.

Vos deixe l'enllaç per a descarregar PRIMERA DESENA i en castellà ací PRIMERA DECENA
Espere que estiga bé, ja em direu !!!

5 comentaris:

  1. Hola Carmen! M'encanta el material, d'on es? L'has fet tú? Salutacions i gràcies pel teu blog!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alba, vaig trobar la idea a internet i vaig decidir adaptar-la, m'alegra qu8e t'agrade !!!! gràcies per les teues paraules.

      Elimina
  2. Hola Carmen! M'encanta el material. D'on es? Es teu? M'agradaria utilitzar-lo a la media classe. Salutacions i gràcies pel teu blog!

    ResponElimina

Encantanda de que comentes.

EL CASTELL Corbera

És l'escola on treballe