dijous, 28 de setembre del 2017

ACTIVITATS DELS PRIMERS DIES: JOCS TAPONS I EQUILIBRIS.

Ací vos deixe altres activitats que hem realitzat aquesta setmana de setembre.
La primera els jocs de tapons dona molt de joc: hem treballat la quantitat i també l'orientació a l'espai.  

La primera activitat consistia en reproduir els grups de tapons que jo havia col.locat, sols els vaig dir la consigna tants com jo he posat.

  La segona part la vaig fer per parelles i havien de mantindre la distribució que jo els mostrava.
Al mateix temps que treballem la quantitat, estem reforçant també l'orientació a l'espai, tan important per al proces de lectoescriptura.

El segon joc, els va agradar molt ja quan el feiem en la classe de 3 anys. El lio que suposa tirar 100 pilotes de colors a la classe els encanta. Aquest curs, que ja anem a 4 anys, la cosa s'ha complicat un poc.

Les pilotes s'havien de transportar damunt d'un tub de cartró, el del paper del WC, no es podien subjectar amb les mans ni altra part del cos.  Alguna que altra trampa han fet, jajaja.





Una activitat molt divertida i a més a més, molt adequada per a la coordinació i l'equilibri.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Encantanda de que comentes.

EL CASTELL Corbera

És l'escola on treballe