diumenge, 30 de setembre del 2018

HEM TRIAT EL NOM DE LA NOSTRA CLASSE. CÓM HO HEM FET ?

A final del curs passat, vaig tantejar al meu grup per saber més o menys quins temes els interessaven per a aquest curs, com podeu imatginar els temes van ser d'allò més curiosos i diversificats, jajaja jo que volia anar preparant el material, de manera que hem tingut que esperar a començar aquest curs per a fer una elecció com cal per al nom de la nostra classe.

Vaig preparar dins del centre d'interés de principi de curs: coses que farem aquest any, una fitxa on recollia tots els temes que ells i elles digueren que els agradaven.


Tenien que triar tres de totes les opcions donades.
Una vegada tots i totes havien fet la seua tria en un altra sessió. a l'assemblea anarem anotant el que havia triat cadascu.
Vaig fer en A3 les diferents opcions i anarem anotant el nom de cada xiqueta o xiquet en el tema que havia triat:
Els més triats van ser PEIXOS, CAVALLS i DETECTIUS.

Ferem una segona votació on tenien que triar una opció.
Retallaven i apegaven el nom que més els agradava. Iiiiiiii ja era oficial, erem la classe dels........
Detectius amb 8 vots, ca guanyar, segon els peixos amb 5 vots i tercer els cavalls amb 2 vots.

Ja son oficialment la classe dels detectius !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Encantanda de que comentes.

EL CASTELL Corbera

És l'escola on treballe