dijous, 24 de novembre del 2016

FEM BOSSES SENSORIALS A CLASSE.

Aquest curs he introduit les bosses sensorials a l'aula. Les primeres les vaig fer jo a casa i les vaig presentar fetes, com no solen durar massa temps. 
Jo no sé si em passa a mi assoles o vos passa a vosaltres també, acaben perdent els diferents liquits per algun lloc, jajaja. 

                                 

                                  

També vaig portar 2 pots de la calma.



En aquesta ocasió hem fet una a classe. Vaig comprar les boletes de plàstic que s'unflem amb l'aigua, les que es posen a les plantes i les vaig presentar diguent que me les havia donat el mag Raspayú i m'havia dit que eren màgiques; les observarem i van anar describint les seues característiques: eren xicotetes, dures i de colors diferents, però no sabiem quina magia tenien.  





A la tornada del pati, al costat de les boles hi havia una ampolla d'aigua i pensaren que el mag Raspayú voldria que les posarem en aigua... i això ferem.






Anarem observant-les i quasi a punt d'anar a casa a dinar ja havien augmentat de tamay.


Quan tornarem de dinar ja estaven moooooolt groses i a més a més eren com una gelatina, estaven encantats manipulant-les.





Decidirem posar-les amb una bossa perque no paraven de caure i s'escapaven i així ferem la nostra primera bossa per a tocar a classe.


De moment encara es manté, jajaja.  Ens ha agradat tant que farem més de diferents materials. Ja vos aniré contant.



2 comentaris:

Encantanda de que comentes.

EL CASTELL Corbera

És l'escola on treballe